2009. május 17., vasárnap

Budapesti CACIB II.nap

Ma a mosogatórongyként keltem ki az ágyból. Reggeli rutin elvégzése után ismét irány a kiállítás ! Tegnap is izgultam a bírálatok miatt, de ma még inkább. Egy román bíró jött hozzánk, aki tegnap bulltípusú terriereket bírált, ma meg rövid lábú terrierre osztották be. A tegnapi fajtákban nagyon nagy irtást csinált a bíró úr, és nagyon sokan csak panaszkodtak rá, hogy koncepció nélkül bírál, és hogy csak az ismerőseit nyereti. :((
- Éljen ismét jót szórakozunk horribilis nevezési díj mellett !!
Szóval ma még nagyobb izgalommal érkeztünk a kiállításra. Nagyon pörgősek voltak a bírálatok, és szinte a kiírás szerinti időben került ránk a sor. Túrót vittem elsőként. Mivel nem volt ma konkurenciája és a bírónak is tetszett megkapta a HPJ címet. Aztán Sanyi következett Darwinnal, Ők ma csak CAC, r.CACIB címet szereztek. Én nagyon boldog vagyok ezzel az eredménnyel, mert az úrnak ma nem volt jó napja. Féltem, hogy ezt sem szerzi meg, pedig számára ez nagyon fontos volt, mert ezzel az eredményével teljesítette a
HUNGÁRIA CHAMPION
feltételeit. Hmmm, akkor ezek szerint mégsem csöpög vér a bíró szájából.................. ? Ez után Sunny került bemutatásra, és ekkor jött az első döbbenet ! Egy korrekt bírálati lappal a zsebében kiküldték a ringből sima kitűnő címmel. Persze, ha a bíró megindokolja a döntését, akkor azt az ember meghallgatja, esetleg elfogadja, és nyugtázza magában. De így ? Indok nélkül ?
Aztán jöttek a westiek. Ott aztán volt ne mulass. Joggal és jogtalanul röpködtek az cím nélküli kitűnők, és a nagyon jó minősítések. Sőt itt már előkerültek a kapcsolati rendszerek is, amit már előre lehetett tudni. Sajnos a bírálatokat nem tudtam pontosan figyelemmel kísérni, mert én is készítettem fel a kutyákat, és a forróság miatt mindenki a sátor alá menekült. Ezzel olyan közlekedési dugót okozva, hogy én is majdnem lekéstem a bírálatot.
Egy szónak is száz a vége. Nem rég jártam az anyaországban. Két fajtám otthonában, és bizony nagyon frissek az emlékeim, tapasztalataim. Bizony az ottani kutyákat meg sem közelítik a magyar kutyák. Sőt ami itt az új, a favorizált, a trendi típus, szerintem ott ezeket a kutyákat tűzzel vassal irtanák. :O De a szemöldöküket biztosan összehúznák az angolok.
Turcit ma ismét bevittem a Junior BIS körbe. Ma ismét kiválasztásra került a fiatal terrierek közül, de ma sem jutottunk tovább. Talán majd legközelebb. Gyakorlásnak és tapasztalat szerzésnek igazán megfelelő volt.
Mai eredményeink:
Toro du Moulin de McMonique - K1, HPJ, Best Junior
Zodiac Gaeloway - K1, CAC, res CACIB (Hungária Champion)
Solar Cell du Moulin de McMonique - K1
One Night Stand du Moulin de McMonique - K1, CAC
Charming du Moulin de McMonique - K2, res CAC, Res CACIB

Hazafelé kiértékeltük Sanyival a mai napot. Ezt is megosztom holnap veletek, egy csomó fénykép kiséretében, de most már megyek aludni.

4 megjegyzés:

Judit írta...

Várom a kiértékelést és a fényképeket is.

Rita írta...

Én is várom a fotókat (üde színfoltot jelentenének közgázos napjaimban..) és természetesen a véleményed is. :)

gaeloway írta...

Gratulálok a hétvégi eredményekhez! Külön gratu Sanyinak és Dorcynak a HCH-hoz! És nagyon szépen köszönöm, nagyon büszke vagyok rájuk! Puszi

McMonique Kennel: írta...

Köszönjük ! Tolmácsolom Sanyinak !