2008. február 3., vasárnap

Centi


Ma egy döbbenetes felfedezést tettem. Centi nőtt !!! Ilyet még nem láttam. Legalább két cm-et nőtt egy két éves szuka. Hihetetlen számomra. Már magasabb mint az anyja (S-Extasy).


Nem mondom örülök, mint az a bizonyos majom a saját alkatrészének ! :))


Lehet, hogy növendék osztályba is benevezhetem ? Eddig szorongtam, mert túl kicsinek láttam ezt a lányt. A fiatal osztályt még csak-csak valahogy végig masíroztuk, még a növendékben is elment valahogy, de a nyílt osztálytól nagyon féltem. Féltem, hogy a bírók mit fognak szólni apró termetéhez.

Egyébként egy kivételes show kutyának tartom. Nagyon nagyon jó a temperamentuma, és élvezi a kiállítások minden percét. Ha egy kicsit elfárad (vagy nagyon), akkor is a póráz látványától, na és egy labdától, azonnal életrekel, és csodálatossan dolgozik. Számára nem számít, hogy sokan, vagy kevesen vannak, hideg van, vagy meleg, egy csarnok akusztikája sem hatja meg. Szóval a legideálisabb társ a kiállításokon is.

Nincsenek megjegyzések: