2009. március 26., csütörtök

A Kalóz Videó

Megérkezett az első levél Kalóztól és gazdájától Gábortól. Most a levelet nem másolom ide, csak a mellékelt videót. Mit mondjak végig mosolyogtam, de a közepétől bőgtem mint egy ovodás. Azóta már Sanyi is és Balázs is végignézték. Hiába vagyok kint a konyhában, vagy hiába állok a monitor elött és igyekszem magam felkészíten........ Nem megy. Meghallom a Beatles-t azonnal elfog a bőgés....................

Ez nem egy elkeseredett sírás, inkább az öröm könnyei. Azt hiszem, hisszük, hogy ez egy jó döntés volt, igazi társat, egy saját apukát kapott Kalóz.

Ime az első Kalózvideó:

http://www.youtube.com/watch?v=vdfndYEbUL0&eurl=http%3A%2F%2Fatom.blog.hu%2F&feature=player_embedded

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

ugyan már, én csak a százmillióig bírtam... ne sirasd, tudod pelyhes kiscsibe ;-)

Rita írta...

Én a közepétől kezdtem pityeregni,aztán a végén már zokogtam...de az utolsó kép az annyira,de annyira édes,hogy azon kénytelen voltam nevetni.

Az biztos,hogy Ő is beletette a popoját a tutiba. ;)

Gábornak és Kalóznak sok boldog együtt töltött évet kívánunk!!

3M írta...

Hát igen, ilyen a skót terrier: szerelem első látásra. Hosszú boldog életet Kalóznak az új gazdinál!

Zsera írta...

Bizony én is nagyon meghatódtam :) Klassz lett a videó! Sok együtt töltött, boldog évet kívánok Gábornak és Kalóznak!