2009. július 12., vasárnap

Spiller család

Ismét egy nehezebb, munkásabb időszakon vagyok túl. Hol a házkörül, hol a kozmetikában, de mindíg akad tennivaló. Nyilván a saját kutyáim is, és a kölykök is elláttak(nak) rengeteg feladattal. A családról már ne is beszéljek. Ma Spiller jött kozmetikába, és hozta az egész családot magával. Ennek nagyon nagyon örültem, mert régen nem találkoztunk úgy, hogy mindenki jelen lett volna. Szóval itt volt papa, mama, és a kis Alexandra is velük volt. Régi kutyás ismerőseim barátaim tudják kik ők. Réges régen ők is jártak kiállításra Spilirnyákkal, de kislányuk megszületése felforgatta életüket, és most már leginkább Szandikára koncentrálnak. Természetesen Spilit imádják továbbra is, de természetes módon számukra is a gyerek az első. Míg én dolgoztam Szanid összebarátkozott a skót babákkal.

Íme néhány kép a gyerekekről:





1 megjegyzés:

Molnár Ágnes írta...

Olyan szépek a képek amiket felraksz, most már én is akarok menni hozzátok, annyira jó lehet, és ott van egy kutyaparadicsom is, amint látom:o))))