2009. augusztus 16., vasárnap

Túró

Ha egy gyönyörű tündérmese egyik pillanatról a másikra köddé válik, akkor az Ember csak áll értetlenül, és érzi, hogy nagyon kicsi, és nagyon egyedül van a Földön. Ha ilyen hirtelen a szerelme szűnik meg létezni, akkor az Ember érzi, hogy kiszakad a szíve, és a magány tejesen beletapossa a földbe. A fájdalom leírhatatlan és elmondhatatlan. A kétségbeesés ami a hatalmába keríti, és egy pillanatra sem egedi, szinte már már elviselhetetlen. Gondolatok, és emlékek amik cikáznak elméjében szinte már megőrjítik.
2008.05.14.-2009.08.14.




12 megjegyzés:

Muha Judit írta...

ANNYIRA sajnálom,imádtam a kis okos fejét.Átmentél a szivárványhídon drága Túró nyugodj békében.

Rita írta...

20 perce áll előttem ez az ablak..Nem tudok értelmes szavakat írni. Minden csak frázis..nem fejezik ki,amit mondani akarok.

Rettenetes,felfoghatatlan,borzasztó,
igazságtalan..

Tudd,hogy Veled érzünk!

Molnár Ágnes írta...

Nagy döbbenettel fogadtam, amikor Sanyi Ősagárdon elmondta a történteket, ha úgy érzed, hogy már tudsz majd beszélni róla, vagy egyáltalán bármiről, akkor szólj nyugodtan. Tudod, hogy kicsi Túró a kedvencem volt, és mélyen és őszintén együtt érzek veled. Nagyon sajnálom, ezt nem lehet szavakban kifejezni.

gaeloway írta...

Minden ami eszembe jut csak üres szavak, mert nem enyhíthetik azt a fájdalmat amit érzel. Nagyon-nagyon szeretnék valami olyat írni, amitől jobban érzed magad, de tudom, hogy ez lehetetlen.
Egy pótolhatatlan, csodálatos scottie ment el, ami úgy gondolom óriási veszteség ennek a fajtának (nekünk) és el sem tudom képzelni, hogy mekkora lehet neked.
Drága Túró nyugodj békében.

Frankie és Edina írta...

Egyszerűen nem tudok mit írni...:'(
A legmélyebb együttérzésem és részvétem!
Leírhatatlan az a fájdalom, amikor olyasvalaki szőrmókot veszítünk el, akivel sok boldog évet terveztünk együtt...
A legnagyobb fájdalom pedig, hogy ennek a fantasztikus kutyusnak csak ilyen rövid Veletek együtt töltött idő adatott meg.:(((
De hidd el, Túró visszatér Hozzád!

Zsera írta...

Most olvasom ezt a rettenetes dolgot... Borzasztóan és leírhatatlanul sajnálom! Nyugodjál békében Túró! :( Tudom, hogy ilyenkor semmi sem vígasztalhatja az embert.. nem lehet sajnos olyan vígasztaló szavakat írni, mely hatással bírna.. de őszintén együttérzünk Veletek!!!

Adri írta...

Őszinte részvétem.
Az élet valóban igazságtalan és kegyetlen. Sajnálom, hogy nem ismerhettem Őt.
Nyugodj békében kicsi Túró! :'(

Muha Judit írta...

http://www.youtube.com/watch?v=YxxI6zu9r8A&NR=1

Névtelen írta...

Istenem!!Mónika!!!

Nagyon sajnálom!Fogadd őszinte részvétem!Csak ülök itt a gép előtt,tiszta libabőr vagyok,és igazán nem is tudok mit írni nektek,mert ilyenkor szavakkal ezt nem lehet elmondani!
Nyugodjék békében ez a drága kis lélek!!

Óvónéni Székesfehérvárról

Névtelen írta...

Döbbentem olvasom mi történt!Nem találok szavakat.. Nagyon sajnálom Móni ... :( Nyugodjon Békében!:(
Kriszta,Robi,Fügi,Lili

Andrea írta...

Nagyon sajnálom, együttérzek veled, nyugodj békében Túró!

Gabi írta...

Nemrég jöttem vissza a szabadságról és szomorúan olvasom, mi történt veled. :(
Nagyon sajnálom, őszintén együtt érzek veled. :(