2009. szeptember 12., szombat

Kecskemét CACIB

Ma, egy hosszabb kihagyás után ismét elmentünk egy kiállításra. Illetve hááááát én neveztem ide is, és oda is, de sajos nem mehettem. Túró :( miatt, tudjátok.

Na mindegy ma voltunk, debütáltunk, megsültünk, megfőttünk de Iván nagyon jól vette az akadályokat. Féltem, hogy nem érzi majd magát jól a kiállításon, mert az Ő nagy haverja, barátja volt Turci, és Ivit rettentően megviseli a hiánya. Azt gondolom így elsőre nagyon szépen teljesített, és ügyesen dolgozott. Szóval elégedett vagyok a teljesítményével. :)



Filisite Brash Cinch Road - CAC, r.CACIB


Mási kutyánk Artúr volt. Nála már nem vagyok annyira elégedett. De igazából bevettem egy nagy adag leszarom tablettát, és nem érdekel. Kenje a hajára aki akarja :) Arti ismét nagyon szépen dolgozott, és a forróság ellenére is rótta újra, és újra a köröket.
One Night Stand du Moulin de McMonique - CAC, r.CACIB

2 megjegyzés:

Molnár Ágnes írta...

Örülök, hogy taliztunk, bár ezeken a kiállításokon sajnos mindig olyan keveset tudunk beszélgetni, mert mindenkinek annyi dolga van, de megyek a beígért kávémért és jól kipofázzuk magunkat,:o))))
Pusssssssz
Ági

Beruthiel írta...

Milyen jóképű ez az Iván gyerek :o) Grat nektek!