2010. március 25., csütörtök

Megszülettek Solar Cell és Frodo gyermekei


A legnagyobb rendben ment minden. Egyszerű és sima szülés volt. Igaz Én nagyon elégedetlen vagyok, mert a kisasszony éjszakára bírta datálni ezt az eseményt. Naná, hogy reggel ötig fent voltam vele. Az eredményel sem vagyok túl elégedett, mert ugye nekem semmi nem jó :(. Én már csak ilyen vagyok sajnos.
Annyir malackára hízott a kismama a vemhesség alatt, hogy azt gondoltam lényegesen magasabb lesz az alomszám. Mikor megszületett az első bébi, azt hittem, hogy itt is legalább 6-7 kölyök lesz. Hmmmm, nem lett csak három. Mindegy természetesen ennek is nagyon nagyon örülünk, sőt talán jobb is így. Szóval a végeredmény. 2:1 arányban a férfiúi nem nyert.
1 búza manus, 1 brindli manus, és 1 búza lányka.

Nincsenek megjegyzések: