2010. május 30., vasárnap

Drazsé utazik

Drazsé (Barakka du Moulin de McMonique) jött ma kozmetikába. Mikor megérkeztek Katával még ragyogó napsütésben kávéztunk a teraszon, de mire végeztünk a nagygenerállal, ránk szakadt az ég. Változatosság kedvéért megint esik. S hogy Drazsé ne áztassa el gyönyörű frizuráját, ezért Kata az alábbi áthidaló megoldást találta ki. Fogta Drazsét, és mint egy ölebet a táskájába tette. Gondoltam, ne csak én röhögjek, ezt mintenkinek látnia kell.

Drazsé mint öleb :))




2 megjegyzés:

Rita írta...

Először valóban nagyon jót nevettem a képen, aztán felnagyítottam és megláttam "kicsi" Drazsé szakállát és szemöldökét.. és leesett az állam.
Gyönyörűséges ez a lányzó még így táskástól is!! ;))

Névtelen írta...

Köszi! Reméljük két hét múlva is sikerünk lesz! De amin nnagyon röhögtünk a a farka!!! Az már nem fért be a szatyorba...:)
Köszönjük a kozmetikát, és a remek napot! Király volt, az eső ellenére!!!

Üdv.: Kata