2011. április 25., hétfő

Monaco CACIB

Ha már így alakult az életem, akkor gondoltam, miért ne próbálhatnám meg a kiállítást is. Pepőt neveztem fiatal osztályba, Rosst nyílt osztályba. Nem értettem a tavalyi katatlógus alapján, hogy miért nem neveznek fiatal, növendék, és Champion kutyákat a kiállítók. Mindenki nyílt osztályban tolong. Most már értem ezt a különleges rendszerű kiállítást. A mi szabályaink sokkal szimpatikusabbak. Sajnos lehetséges, hogy ez volt az utolsó Monacoi kiállítás, mert megszünik a Monacoi Kennel Club. Kár lenne értük, mert mint utólag kiderült a Monacoi szervezet ritka mint a fehér holló. Itt nem szólnak bele, hogy ki hogyan bírál. Nem mondják meg előre, hogy kit kell nyeretni, uram bocsá, mondva csinált indokkal kiküldeni a körből. Szóval a bírók is szeretnek ide járni. A kiállítókról nem is beszélve, mert már mindenkinek elege van abból, hogy előre ki lehet számolni, hogy ki fog nyerni, és ki ül majd a kispadra. Itt nincs olyan, ami sajnos már nálunk eléggé megszokott, hogy egyes vezető sporik, a kör széléről figyelmeztetik a körben dolgozó kollégájukat, hogy kinek kell nyernie.


A kiállítást a város cirkuszában rendezték. Fényképen a fehér csúcsok.



Skót terrier bírálatnál kicsit csalódott voltam, mert az első helyünk mellé semmilyen címet nem kaptunk. 2010-ben kiadták a fiatal győzteseknek a junior ch címet, de sajnos idén már ez is megszünt. A Westie bírálatok nagyon izgalmasak voltak. Neveztek olaszok, franciák stb. Részletes eredményeket már elküldtem a Westie Show News-ra.



Lynnsto Stand and Deliver : CACM, CACIB, BOB


Judge: Petru Muntean


Sajnos a benti képek nem sikerültek jól, mert nagyon sötét volt a sátor, de azért felrakok párat. Egyébként a szervezés is ötöst érdemel. Amelett, hogy chip ellenőrzés, és állatorvosi vizsgálat is volt a belépésnél. Nagyon gyorsan és gördülékenyen mentek a dolgok. Nem volt tumultus, mindenki szervezetten tudott parkolni, folyamatosan engedték be a kiállítókat és kutyáikat. Nem volt anyázás a parkolódíjak, a sárba ragadt kerekesasztalok, a mocskos WC-k, és a szervezetlenség, stb. miatt. Szóval nagyon jól éreztem magam. Ha lehet jövőre is megyünk.


3 megjegyzés:

Rita írta...

Óriási mezőnyben sikerült elérnetek ezt a szuper eredményt, nem győzök gratulálni! :)

Ha lehet,akkor jövőre kérnék egy helyet a csomagtartóban magamnak és a jószágomnak is. (Kettecskén kis helyen is elférünk ám.. :) )

McMonique Kennel: írta...

Köszönjük szépen ! :)

Részemről benne vagyok. Sőt még idén is lesz egy-két érdekes kiállítás. Jöhetsz velünk.

Rita írta...

:)Megbeszéljük. :)