2011. október 1., szombat

Roma CACIB

Nem volt egy túl nagy kiállítás, de nagyon jól szervezett, kényelmes, és roppant kultúrált kiállításon vettünk részt. Csak Rosst neveztem, mert Borisz bácsit vittem magammal, hogy Ő is szokja az utazásokat, és  kiállítások légkörét.
Az olasz westies társadalom nagyon barátságosan fogadott, és már előre üdvözöltek, és örültek, hogy elmentünk hozzájuk. Rossnak nagyon nagy sikere volt. Sokan megnézték, megfogdosták, megcsodálták őt. Természetesen ezt az én királyfim nagyon élvezte. Olaszok imádták, hogy egyszerre lehetett a fehér és a fekete fiút sétáltatni, és nem cirkuszoltak egymással. Sokat nevettünk, beszélgettünk, szóval nagyon jó volt. A bírálatunk is nagyon jól sikerült, pedig féltem a Római kánikulától. Reménykedtem benne, hogy egy teljesen szűz terület, Én sem ismerek ott senkit, engem sem ismer senki, idegen bírónk is lesz, és talán ott sem szokás előre kiosztani a bíróknak a nyerendők listáját. Bejött :)))

Eredmény:
Ch Lynnsto Stand and Deliver
CAC, CACIB, BOB, BOG 3.

Judge: Tiina Taulos (Fi)

Nincsenek megjegyzések: