2008. május 25., vasárnap

Nyíregyháza CAC

Ma megint kiállításon voltunk. A ma már nem is oly' messzi Nyíregyházán rendeztek CAC kiállítást. Igyekeztünk korán odaérni, hogy rendes, jó helyünk legyen a ring melett. Mikor megérkeztünk, akkor jött az első döbbenet. Összevonták a köröket. Elöttünk felvezetésre kerültek Kauk., Moszkvai, stb, hatalmas méretű "emberevő" fajták. Aztán jött a tacsik összes változata. S csak a végén a terrierek.

Emberek nem erről volt szól !
Szóval potom 86 kutyát bíráltak el, mielött mi sorra kerültünk volna. A bíró sem az volt, aki a nevezési felhívásban szerepelt. Dohányozni nem lehetett szabadtéri kiállításon ! Szóval a mai nap kiállításának szervezésére egy jóindulatú 1-est tudok ajánlani a rendezőknek.
Egyébként a bírálattal ismét elégedett vagyok. Tökéletesen elfogadom a bírói döntést, és egyetértek vele. A fajtabírálatot végezte: Szabó Sándor.
Már a BOG körnél, erősen ráncoltam a homlokomat. Én biztosan nem adok res.BOG címet egy olyan kutyának, akit ölben kell vinni a körben, mert nem hajlandó mozogni !!
Megbotránkozást váltott ki egyik westie-s kiállító is, aki szintén minősíthetetlen módon próbálta kutyáit érvényesíteni. Azt hiszem, nem úgy kellene dobogóra állni, hogy a másik kiállítót, és annak kutyáját eltapossuk, hanem egy jó kutyát kellene bemutatni, aminek a felkészítése kifogástalan.
Bonty viszont ma teljes közönség elött egyedül szimpadra (ringbe) vitte a "Hattyú halála" című balett előadást, saját feldolgozásában !
Több ízben segítségért kiálltott, - Úr Isten engem ki akarnak állítani ! - Valaki mentsen már meg !
Művészi produkcióját többször is színesítette a fulladásos halál című hang orgiával. Ezt erős krákosással tarkította.
Mozgásába új "tánclépéseket" koreografált. Többször is orrabukott saját négy lábába. S igyekezett felhívni mindenki figyelmét arra a tényre, hogy az ő élete és egészsége veszélyben forog a bírálatt alatt. Első reakcióm, majd fel robbantam a dühtől. Hisz olyan szinten megsemmisített engem is Bounty, hogy még a bugyimból is folyt a víz. Most már csak röhögök az egészen !
Arthur mai munkájával ismét teljesen elégedett vagyok. Fiatal, tele tűzzel és energiával. Ő még megakarja mutatni a világnak, hogy ki a macsó csávó.
Mai eredményeink:
One Night Stand du Moulin de McMonique -Exc1,HPJ,Best Junior, BOB
Charming Westie Bounty - Exc 2., r.CAC
One Night Stand du Moulin de McMonique (Arthur)
ezzel az eredményével teljesítette
a
Hungári Junior Champion feltételeit !

2 megjegyzés:

Rita írta...

Ismételten nagyon köszönjük az egész napos munkádat Arthurral!
Juditéknak külön köszönet jár a szállításért!

Ez a szervezés..pedig azt hittem,hogy csodás helyszínen egy nagyszerű napot fogtok eltölteni.. :nemértem:

Névtelen írta...

Bounty mai "hisztije" nagyon kiboritott engem is.