2010. július 24., szombat

Tóth Pepe alias Kis Manci

Háááááát, szóval Ő Pepitó a "nyavajatörés úr " ! 14.-én múlt öt hónapos. És hát remélem mindenki tudja, hogy Ő már akkora fiú, hogy mindent megengedhet magának. Folyamatosan a macskáimat üldözi. Csülköt (minibull) akarja megenni reggelire. Hecceli a kanokat. Szóval mindent megtesz azért hogy egy percre se hagyhassam egyedül. Ő már többször beleesett a tóba is. Szóval ha nincs látóképben, akkor tudom, hogy bajvan. :(

Mindezek ellenére imádom a kis szarházit.























7 megjegyzés:

3M írta...

Te jó ég, tökéletes!!!!! Mintha Mancit látnám kiskorában. Gyönyörűűűű!!!!!

Muha Judit írta...

Annyira gyönyörű ez a maszat,kívánjuk,h beváltsa a hozzá fűzött reményeidet.

Névtelen írta...

Én is szeretnék egy ilyet! Mondjuk vőlegénynek!? De amilyen mákunk van, tuti rokon!

Drazsé

Andrea írta...

Nagyon szép ez a fiúcska! Gratulálok hozzá!

Rita írta...

Gyönyörűséges, fantasztikus temperamentummal.. szerintem nem kell sokat várni, és Tóth Pepéből hamar DON PEPÉvé fog előlépni!! ;)

McMonique Kennel: írta...

Köszönöm nektek. Mindíg elkél egy-két jó szó.
Azért meg kell valjam, most került bele a "szivatós" korszakába. Időnként annyira elkeserít a viselkedésével. Mindenkivel happy, mindenkivel jópofizik, engem meg levegőnek néz.

McMonique Kennel: írta...

Köszönöm nektek. Mindíg elkél egy-két jó szó.
Azért meg kell valjam, most került bele a "szivatós" korszakába. Időnként annyira elkeserít a viselkedésével. Mindenkivel happy, mindenkivel jópofizik, engem meg levegőnek néz.