2011. május 22., vasárnap

Szeged CAC

Ismét útrakeltünk, mert megint gyűjteni kell a kiállítási címeket. Szeged melett Deszken rendezték meg a CAC kiállítást. Jó volt a szervezés, a védettséget nyújtó fák hiányát leszámítva nagyon kultúrált helyszínen volt a rendezvény. Nagyon gyorsan bejutottunk, teljesen flottul mentek a dolgok. Ahogy már említettem nagyon kevés fa volt, viszont igazi nyári napsütés, rekkenő hőség, teljes szélcsendel.

Én egy picinykét túlvállaltam magam. Négy kutyát neveztem, de Sanyit nem vittem magammal. Ráadásul a két kezdőm is bekavart a számításaimba. Igaz utazó dobozban most előszőr közlekedő, de már szinte önálló jogosítvánnyal rendelkező babáim úgy összehányták magukat az odavezető úton, hogy kapásból fürdéssel kezdtük a kiállítást. Remek :(( Még jó, hogy az embernek vannak barátai, akik azonnal segítenek. Ez úton is nagy nagy köszönet Aninak és Tündének. Gyerekek jövök nektek egy mosással :)) S természetesen Norbiról sem feletkeztem el. Ő maximális férfikezet nyújtott a ki és be cuccolásban, valamint a sátorbontásban. Lackó, aki rengeteg kitűnő képet készített nekem a nevzett kutyákról.

Két skótot, és két westiet neveztem.

Lulu, aki itthoni magabiztosságát elfelejtve, előadta a szűzlányt, és igen erősen megszeppenve mutatta csak magát. Gondolom, a reggeli kis pocakprobléma, is közrejátszott nála. Na nem szépítem max. csak félárbózon tartotta a farkincáját. Megszerezte az első HPJ címét, és ezzel elindítottuk a hjch-t.

Aztán Pepe következett, mivel betöltötte a 15 hónapot, igy elindította a HCH-t. Neki már teljes rutinja van a kiállítási ringben, ráadásul imád kiállítani. Tudja mikor dolgozzon, és maqximálisan kitudja használni a pihenőidőket is. Most viszont őt egy darabig lerakom, hogy legyen ideje fejlődni, érni. Belépett a kamaszkorba, teljesen szétesett. Viszont most kezdődik nála egy látványos fejlődés. Napról napra érik, és változik.

Kiskukackámat Tosit is elvittem. Itthon nem bír magával. Gondoltam tomboljon egyett. Hozta a formáját, hisz neki már földig ér a lába. Végig sprintelte a ringet, s szerintem ha rajta múlott volna, akkor a kiállítási területet is ötszőr felszántja.


Szerelmem Rosco is elindította a magyar championt. Őt viszont nagyon megviselte a napon való ácsorgás. Amikor mozogni kell a ringben, akkor nem volt baj, de amikor állni kell azt most nagyon nem szerettük.





Bírált: Szabó Sándor

Ch Lynnsto Stand and Deliver "Ross" - CAC




Something Special Superbia "Tosiu" - Nagyon Igéretes


Taboo du Moulin de McMonique - Hungária Prima Junior




Happy Birthday du Moulin de McMonique - CAC


2 megjegyzés:

Rita írta...

Gratulálunk!!

Reggel erősen gondolkodtam rajta,hogy vizsga helyett inkább veszek egy IC jegyet Szegedre... De majd legközelebb!

Andrea írta...

Gratulálok!