2011. december 26., hétfő

Para percek

Tegnap ismét volt egy petty izgalom. Nálunk már csak így szokott lenni. Nem igazán voltam megelégedve az egyik westie babám fejlődésével. Hisz ebben a korban (1 nap) látványosan fejlődnek a kicsik. Azonnal néztem Pitypan cicjét, de sajnos nagyon kevéske tejecse volt bennük. Ez lehet a császártól, lehet az Ergamtól, de az is lehet, hogy nem egy "jóltejelő" tipus. Segítséget kértem házi tejcsárdánktól, aki egyből vette a lapot, és haladéktalanul szárnyai alá vette a kislányokat. Ez számomra annyira megható volt, hogy meg is örökítettem. Mára rendeződni látszanak a dolgok. A kisebbik lánykám reggel óta hízott 20 grammot ! Nagyon bízom benne, hogy nem lesz semmi gondunk.

Helyzetfelmérés
Étkezés elött moss mancsot !

Kicsi vagyok én, majd megnövök én .........

Közös étkezés a tejtesókkal :)

Nincsenek megjegyzések: