2012. január 27., péntek

Gizmo

Ma hajnalban vele nyitottam a napot. Lényegesen jobb a közérzete. Olyan csóválást nyomott le, hogy azt hittem azonnal elrepül. Édes volt. Sajnos gyorsan kedvét szegtem, mert mentünk asztalra, fület pucolni, csomót bontani, és egyéb gonosz dolgokat művelni. Már a tegnap észrevettem, hogy van egy pukli a hasán. Mivel kimozdítható volt, ezért semmi komolyra nem gondoltam, csak talán egy zsírmirigy vagy valami hasonló. Fájni nem fáj neki, ezért nem is gazoltam be.

Ma jött Viktor a dokibácsink a babákat chipezni. Természetesen Megmutattam Gizkát is, megbeszéltük a továbbiakat, aztán rátértem a hasánlévő puklira. Na és most kapaszkodjatok meg.

Lövedék van beágyazódva a kutya bőrealá !!!!!!!!!!

Hirtelen köpni nyelni nem tudtam. Micsoda ? Sörét ? Hogyhogy ? Hogyan került az oda  ?  Már megint az ájulás kerülgetett.

Tegnap este beszélgettem NOE-val, Ők nagyon biztatnak, hogy tegyek feljelentést, de tegnap nem tudtak meggyőzni. Viszont most nagyon rezeg a léc, ha ezt NOE megtudja, akkor ők tesznek majd feljelentést a drága gazdi ellen állatkínzásért. 

2 megjegyzés:

Rita írta...

Megérdemelné a "kedves gazdi", hogy feljelentsétek.. egyszerűen döbbenetes..
Mit kellett szegény Gizmonak kiállnia vajon..? :(

Névtelen írta...

Jol meg kene pofazni az ilyen tahoallatokat! Volt az a banda aki verte az allatkinzokat, csak nem tudom hova lettek. Az ilyen balfaszokra nincsen szo!


Laci