2008. április 3., csütörtök

Kerti játék

Centi játszik !

Kicsik játéka

6 megjegyzés:

3M írta...

Gratulálunk a csodaszép kutyákhoz! Örülök hogy új bejegyzéseket olvashattam a blogon :)
Juniortól leesett az állam még nem láttam élőben csak most fotón, de valami csodaszép, és mint minden jóravaló skótnak neki sem áll jól a szeme sem.
pussz
Mariann

McMonique Kennel: írta...

Köszönöm a bejegyzésed ! Örülök, hogy neked is tetszik Junior. Most, hogy keresgetem a régi fotókat, most látom a nagy hasonlóságot Nixon és Junior között. Ha Junior fele olyan jó lesz mint Nikosz-kukisz, akkor már jól fogom magam érezni.

Pussz

M.

Rita írta...

Szia Móni!

Mi is szeretnénk csatlakozni Mariann gratulációjához! Nagyon szépek a kutyusaitok, és a blog is nagyon szuper! :)

Gabi írta...

Szia Mónika!

Én is gratulálok a kutyákhoz! A blog szuper jó, nagyon tetszik. :)
Kíváncsian várom a folytatást. :)

gaeloway írta...

Kedves McMonique kennel!
Fantasztikus lett az oldal, vicces és informatív, telis-tele gyönyörű kutyákkal.... (és még a kedvenc rájámat is viszontláttam)! Várom a folytatást, hű olvasótok leszek.... minden este ez lesz a "virtuális" olvasmányom lefekvés előtt. Üdvözlöm a család szépséges tagjait és csak annyit mondhatok: MÉG! Ennyi nem elég!
Vic

McMonique Kennel: írta...

Köszönöm mindenkinek. Igérem még túrok itt a CD-s polcon, és előkeresem a régiképeket is, azokat is felrakom az újak melett.