2008. április 27., vasárnap

TG Sajtoskifli


Hát kérem a TG Sajtoskiflinek nálunk komoly hagyományai voltak. Mióta ilyen "drága" már nem veszem mint az őrűlt, meg amúgy is nagyon ritkán járunk Tesco áruházba. Ma voltam. Pont akkor pakolták ki a frissen sült kifliket, a sajt mennyiséget is megfelelőnek találtam (volt rajta rendesen), nem volt nyers, nem volt megégve, pont az izlésemnek megfelelőek voltak, ezért gondoltam, veszek meglepit a kutyáimnak.

Bukta az anyák gyöngyszeme ! Ő nem habzsolta be kétpofára a kincsetérő félkiflit. Azonnal rohant éhező gyermekeit megetetni.

3 megjegyzés:

3M írta...

Na igen, ezek a gyerekek biztosan az éhezéstől ilyen ducik :) Buktát imádom továbbra is!!

Rita írta...

Ha tudnád mennyit gondolkodtam rajta,hogy mi az a TG... :D Kicsit sem vagyok fáradt.. De már rájöttem. :D

Buktának nagy nagy puszi,amiért ilyen rendes Mami! :)

McMonique Kennel: írta...

"Tesco Gazdaságos"

Az a helyzet, hogy nem Te vagy az egyetlen, akinek ez fejtörést okozott. :-)