2008. április 10., csütörtök

Napoleon


Ma reggel telefonra ébredtem. Sanyivolt az, s rémülten közölte, hogy csak Lukrécia tért reggel haza az éjszakai portyáról. (Mióta kellemesek az éjszakák, ez az új dilijük, éjszaka vadászni járnak a macskáink.)

Lukrécia megbízhatóan érkezik reggelente, de Lajos (Napoleon -NapoLajos-Lajos), még csak másodjára maradt kint.

Szóval reggel teljes pánik, keresgéltem, ordibáltam, nap végére sirdogáltam, teljesen feladtam. Lukrécia is nyávogott, mászkált a kerítés melett, és szemmel láthatóan Lajcsit kereste.

Kész............, megint elveszett egy macsek. Körbenéztünk az utakon, de semmi nyom. Ez valamennyire megnyugtató, mert nem ütötte el egy autó. De hol lehet ?

Most este, mikor már besötétedett, egyszer csak egy elhaló nyávogás. Sanyi azonnal felismerte férfias hangját (egy madárfiókának komolyabb a hangja) !

A világjáró hazatért.

Mivel nem szeretném mégegyszer ezt átélni, ezért Lajcsinak búcsút kell vennie heréitől, és nem halogatjuk tovább a műtétet.



2 megjegyzés:

gaeloway írta...

minden részvétem szegény Lajlának vagy Lalának vagy akármi is lesz szegény Lajos neve.... Lélekben veled vagyunk!

Rita írta...

Nagyon örülünk,hogy megkerült Lajcsi!
Ha golyós maradna,akkor többet veszítene (és Ti is), mint így. Gyors felépülést kívánunk Neki a műtét után!