2008. szeptember 7., vasárnap

Kecskemét CAC

Zodiac Gaeloway K2, r.CAC
Barakka du Moulin de McMonique K1, HPJ, Best Junior

Birált Petik Zsuzsanna. Hmmmm, mit is mondjak. Kiállítói éveim alatt különösen vigyáztam, hogy ehez a bírósportárshoz még csak véletlenül se nevezzek be. Tehát ma debütáltam nála. Mai nevezésem oka, a debrecenben tartott éjszakai CAC kiállításon tanusított viselkedése volt. Ezen az éjszakai CAC-on a bíróasszony állítólag egy kiselőadást tartott arról, hogy a magyar skót terrier állomány kritikán aluli, és ilyen szar kutyákat még nem látott egy rakáson.
Ezért úgy gondoltam, hogy ma Én is saját fülemmel meghallgatom ezt a monológot, hisz szerelmese vagyok a fajtának, és elkötelezett rajongója. Azt gondolom a munkásságomról, hogy mióta elkezdtem skótozni, nagyon sok jó kutyával hozzájárultam a hazai állomány javításához.
Mára a bírói vélemény teljesen megváltozott........... Nagyon nagyfokú elégedettségéről biztosított a bíró asszony, és örömét fejezte ki, hogy végre ilyen szép skótokat is láthat magyar tenyésztőktől. Köszönet Petik Zsuzsannának !!

4 megjegyzés:

Rita írta...

Gratulálunk a mai eredményeitekhez!!!

Névtelen írta...

Csók a Skótoknak! :)
Zsera

gaeloway írta...

Gratulálok!!!! Neked volt igazad a bíróval kapcsolatban ::((

Névtelen írta...

Gratulálunk!