2008. szeptember 5., péntek

Nincsenek meglepi gyerekek

Legnagyobb bánatomra nem sikerült. Azt a szörnyű tapasztalatot szereztem, hogy Sweet S. nem úgy tágul, mint amilyen nagyok a csemetéi. Mire pestre értünk, addigra meghaltak a babák. Istenemre mondom, hogy megismétlem ezt a párosítást egy év múlva, mert ilyen szép skót kölyköket még soha nem láttam. Az első lánynak hihetetlen szép feje volt. Nagyon sajnálom. Miért csak egy év múlva. Mert ez lelkileg és testileg is nagyon megviselte a kismamát, (és engem is). Hagyok sok sok időt, hogy teljesen összeszedje magát, megerősödjön. Azt már most eldöntöttem, hogy nem hagyom őt szülni, ha legközelebb babákat várok tőle, akkor garantáltan csak császármetszéssel hozzuk őket a világra.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

ó jaaj :-(

Rita írta...

Nagyon sajnáljuk a piciket, reméljük sikerül valahogy túljutnotok (Neked és a Kismamának is) ezen a szörnyűségen! :(

Névtelen írta...

:(((( jobbulást és gyors felépülést a Mamának! remélem mindannyian jobban vagytok kicsit..!
Zsera

3M írta...

Ez borzasztó! Nagyon sajnálom :((

gaeloway írta...

Nagyon sajnálom!

Névtelen írta...

Nagyon sajnálom én is! Remélem mihamarabb átvészelitek a tragédiát. :'(