2008. október 17., péntek

Kiállítási fertő


Most megint izgultam pár napig. Ugyanis a kiállításon összeszedett víruskáimat sikerült átadnom a bullmagoknak. Egyik pillanatról a másikra szemmel láthatóan rosszul lettek, hasmenés, szörcsögés, orrdugulás, és minden ami ezzel jár. A spriccelős kaksiról már nem is beszélve.
Ez úton is köszönetet szeretnék mondan új dokibácsinknak Héthársy Zoltánnak, hogy távgyógyította a bull gyerekeket.
Örömmel jelentem most már jól vagyunk, elöl ami bemegy már nem jön ki, és ami hátul kijön, annak is szép kolbászka alakja van.


Hogy én mennyire tudok örülni egy kis egészséges kutyaszarnak. :))) Azért ez döbbenet, hogy most már mi is megtudjuk fertőzni infulenza vírussal a kutyákat. Én nem is emlékszem ilyen esetre se nálam, sem más kutyás ismerősömnél.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó reggelt!
Ezt a hírt nagyon jó olvasni,hogy rendbe jöttek a bullbabák.
Én is tegnap óta szájmaszkban közelitek a kicsi felé és Fibirnyákot sem puszilgatom.
Ez borzalmas,hogy ezeket a bacikat már a kutyik is elkaphatják.
Millió puszi a mazsoláknak meg Afinak.