2008. október 19., vasárnap

Szentes CAC

Nagyon hosszú volt a mai nap. Szentesen jártunk CAC kiállításon. Tegnap azt gondoltam, hogy ma rettenetesen hideg lesz, és ettől majd szarulérzem magam egész nap. De hála az égnek nem így lett, ragyogó napsütés, kellemes langyos idő, kutyáink remekül dolgoztak, és teljesítettek. Szóval minden gömbölyű lett a nap végére. Kiírással ellentétben Petik Zsuzsanna végezte a fajtabírálatokat, és a hármas fajtacsoport bírálatát. Nagyon gyors és pörgős volt a bírálat, ezért még rengeteg időnk maradt fényképezkedni is, és nagyokat beszélgetni a barátainkkal, ismerőseinkkel. Azt gondolom, elégedett lehetek a mai nappal. Külön köszönet Muha Attilának a rengeteg kép elkészítéséért. Most végre pótolhatom és kielégíthetem a kíváncsiskodókat. Végre készültek képek Barakkáról is, amiket felrakhatok ide. Eredményeink: Barakka ma elindította a felnőtt Champion címét. Artúr begyűjtötte harmadik CAC címét. Kamilla (mivel még mindig fiatal a növendék osztályhoz) megszerezte a negyedik HPJ címét. Bonca (unokám), ma tényleg nagyon szépen szerepelt. Igaz nem nyerte meg az osztályát, de ma végre azt mutatták Judittal (gazdi), amit már régóta kértem tőlük. Köszönet mindenkinek a szorgalmáért, és hogy ennyire jó hangulatban telnek a kiállítások.
Barakka du Moulin de McMonique - K1, CAC, BOB, res.BOG
Barakka
Barakka

One Night Stand du Moulin de McMonique - K1, CAC

One Night Stand

One Night Stand

Charming du Moulin de McMonique - K1, HPJ




Charming Westie Bounty - K2, R.CAC

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mindenkinek nagyon gratulálok a mostani és a közelmúltban elért eredményekhez! Igyekeztem nyomon követni az eseményeket, ha már élőben nem jutottam ki mostanában kiállításokra.
Az én szívem Kamilla felé húz, így neki külön gratula-puszikat küldök! Forti nevében is! :) Csak ámulok, hogy milyen gyönyörű nagylány lett belőle! ;)

Névtelen írta...

Elfelejtettem ma mesélni,hogy mennyire megörültem amikor reggel találkoztunk a kiállításon és mondtad,hogy a 13-as körben leszünk bírálva ez a kedvenc szerencse számom.A tegnapi napra ez nem mondható el.De én mindent megtettem és Bonó is.Lesz ez még másképp is.

Rita írta...

Légyszi-légyszi valaki küldje el a többi képet is emilkében nekem!!
Köszönet érte előre is!!

Attila megint csodaszép képeket készített!!

Zsera írta...

Sok-sok gratula az eredményekért! :)Nagyon szépek a kuttyok! :)