2009. április 7., kedd

Ismét egy fárasztó nap

Ma megint nagyon izgalmas napom volt, de kezdem tegnaptól. Tegnap Marco apuka meglepett minket pár darab fenyőfával (amit ez úton is nagyon nagyon hálásan köszönök neki), és azzal a felkiáltással, hogy gyorsan-gyorsan ültessünk, mert még pár nap, és befejeződik az ültetési időszak. Éljen lakásom már péntek óta romokban mert egyszerűen nincs időm az akkor elkezdett nagytakarítást folytatni, illetve befejezni. Most pedig takarítás helyett állhatok neki kertet "baszkódni" (bocsánat). Mivel mi nem értünk a kerthez, és a növényekhez, igy hát isszuk egy szakember szavait. Természetesen meg is fogadjuk a tanácsokat. Szóval a lényeg, nem hogy az otthonomat nem raktam rendbe, de reggel még gyorsan elszaladtunk a közeli kertészetbe egy kis ezt azt még beszerezni. A számla végösszegét nem is ecsetelem, mert attól csak felakasztja az ember lánya magát, de úgye ezeket a halálraítélteket el is kell ültetni. Tehát gyorsan neki is láttam, ekkor kiderült, hogy kevés a föld, és a kerti csap is tönkrement. Újra kocsi, irány a gazdabolt. Természetesen virágföldet kaptam, de pont az a méretű csap tartozék elfogyott ami nekünk kellene. Miután meghalgattuk a helyi pletykákat, tovább mentünk egy másik boltba. Éljen, van csaptartozék. Épp hazaértünk, mikor megérkezett a mai első áldozatom, Sunny személyében. Kis igazítás, hisz hétvégén Szilvásváradon háromnapos kiállítás. Aztán kis gyakorlás, mert abból sosem árt. Kis játék és fényképezkedés.
Újra a kerté vagyok :) ! Megvívtunk Sanyival, hogy mit hová ültessünk. Döntetlen lett a játszma végeredménye.
Mai nap termése: 12 fenyő, 1 vérszilva, 1 buxus, 12 évelő virág, 1 babarózsa, 1 skót lány, és a napot bezártam 1 westie fúval.

Most csak ülök, ülök, ülök, ülök, ülök, és mozdulni sem bírok.


1 megjegyzés:

Zsera írta...

Apuka remélem minden fontos dolgot elmondott, a lelkére kötöttem! :)) Kitartás Móni!! Egy hét múlva meglepünk egy szőrpamaccsal is! :) Élesítsd a vágó-nyíró-trimmelőkészletedet! :) szerintem fél kilóval könnyebben megyünk haza...