2010. szeptember 2., csütörtök

Elza első reggele

Mint már előző bejegyzésemben írtam első éjszakánk hihetetlen nyugalommal telt. Minden gond nélkül ment nekem is a korai kelés. De láss csodát Balázs is olyan korán kelt, ahogy még életében soha sem. (Szerintem egyetem alatt nem kel ilyen korán) Naná, hogy a malc miatt. Tegnap már nagyon el volt keseredve, hogy a malac őt nem akarja a kondájába fogadni :)


Anya ugye én is a kondájához tartozom ?


Mikor kicsit kisütött a nap már mentünk is ki a kertbe egy kis friss levegőt szívni. Elzának ez is tetszett egy darabig, de mikor beborult, azonnal jelétadta, hogy fázik.




Elza a virágot is szereti, tehát rossz malac nem lehet !
Irány befelé, mert befagy a malacfenék !
Szépen lassan egyesével kezdem bemutatni a falkának.

Óvatosan, mi malacunk !



S már saját testőre is van !
ui.: avagy a mai nap jelszava:
Basszus Anya ! Ezt nem kellet volna csak jövőhéten hazahozni. Már 11 óra van, és még mindíg nem dolgoztam semmit. A fiúk meg este indulnának. :)

9 megjegyzés:

3M írta...

Minden álmod így teljesüljön!!! :)))
Annyira édes ez a malacka, legyen benne sok örömötök! Nekem is kell egy ilyen, imádom! :))

Molnár Ágnes írta...

Nagyon cuki, és milyen mini, úgy szeretném meggyömöszölni!!!

Andrea írta...

Huh, a skótok igen hosszú nyakkal nézegették őkelmét!
Tényleg nagyon aranyos!

McMonique Kennel: írta...

ÁÁÁÁÁ ! Egyenlőre csak Tinával engedtem össze. Pepíto nagyon vadul vele. A kicsik meg túl kicsik, hogy malacozzanak. Iván leordítja a fejét, szóval még nem igazán mertem a skótokkal, westiekkel összeengedni. Ja Öcsikém aki kicsit süket, kicsit vaksi, egyből a prédát látta benne. :)

Andrea írta...

A vadászösztön azért még él abban az öregecske lélekben!!!!
Szegény, látom, ahogy Pepito letámadja :o

3M írta...

Hol vannak már a friss hírek Elzáról????? Türelmetlenül várom!

3M írta...

Hol vannak már a friss hírek Elzáról????? Türelmetlenül várom!

Kappel Hedvig írta...

ÓÓÓ...übercuki az új malac-jövevény :)) Gratula hozzá! Mekkorára nő?

Zsera írta...

:) mekkora lesz?