2010. február 14., vasárnap

Az életet megy tovább, avagy Valentinnapi mosoly


Utóbbi időben nagyon megvagyok zavarodva. Hirtelen minden rámszakadt, és semmi sem úgy működik, ahogy azt elterveztem. Ez ma sem volt másképp. Hetekkel ezelött beszélgettünk Klárikával Henrietta nemlátszódó pocakja kapcsán. Valamiért teljesen eltájoltam magam, és hagytam magam lebeszélni az általam kiszámolt szülési időpontról. Természetesen az nem jutott eszembe, hogy saját naptáramat elővegyem, (ami nélkül manapság még levegőt is elfelejtek venni). Mindegy. Kényelmesen várom a jövőhét végét, amikor ma látom hogy Henci elkezdett vackolni, lihegni, és egyéb szülési előkészületeket tenni. Majd szívinfarktust kaptam. Ennyire nem lehetek szerencsétlen. Hisz még kilenc nap van az ellésig. Ezek biztosan mind halottak lesznek. Ekkor még mindíg nem vettem elő a naptáramat, mert úgye ez így jó nekem. De legalább már kutakodtam a neten, hogy mit is találok a koraszülésről. Gáz !

Sanyi ismét megőrizte a nyugalmát elővette a saját naptárát, és igyekezett visszaidézni a karácsony elötti időszakot. Véleménye szerint nem 21-én, hanem dec. 14.-én volt a fedezés. Na erre én is elővettem a naptáramat, és ha hiszitek, december 14.-én hatalmas betük, bekarikázva HENCI FEDEZÉS !
Alig maradt időm megnyugodni, mikor már kezemben tartottam az első babát. Aztán percekkel késöbb a másodikat, a harmadikat. S csak ekkor jutottam egy óra szünethez. Aztán jött a negyedik és fél óra múlva az ötödik is megérkezett. Nagyon féltem Henitől, mert az anyaságnak a jelét sem mutatta magán. Eddig olyan kis éretlen, inkább záptojásra emlékeztető agyal rendelkezett.

Ő amelett, hogy a Sanyi kutyája, csak és kifejezetten velem volt hajlandó szülni. Imádom az ilyen ripsz-ropsz szüléseket, utálom a tétlen idegörlő várakozást. A kicsiknek rendben van a születési súlya, és mióta kibujtak, azóta szinte folyamatosan fel vannak csatlakozva.
Végeredmény:

1. Búza Lányka 249 g (Narancs)
2. Brindli Lányka 232 g (Fehér)
3. Búza Pasi 254 g (Zöld)
4. Búza Lányka 202 g (Lila)
5. Búza Fiúcska 236 g (Kék)




8 megjegyzés:

Molnár Ágnes írta...

Gratulálok a babákhoz.
Ági,

Bajkán Tivadar írta...

WOW! Gratulálok! Álom szép kutyusok lettek :) Jó egészséget nekik, és az anyukának is!
Tivadar

Rita írta...

Gratulálunk a babácskákhoz!

Jó egészséget kívánunk a csipet-csapatnak!

S ha már a kívánságoknál tartunk..
Boldog születésnapot kívánunk Neked, s azt,hogy az év hátralévő részében minden vágyod váljon valóra!!

Puszilunk:

Rita, Attila és Szőr-Arthur

Muha Judit írta...

Nagyon tetszik a legfelső kép, meg a legalsó, jó éles lett.
Ezek szerint sikerült a beállítás.
Még egyszer millió puszi,a babácskáknak is.
A boszorkány!!!!!!

Zsera írta...

Gratulálunk a mazsolákhoz! Sok-sok boldog egészséges évet kívánunk nekik! Puszi!

Adri írta...

Gratulálunk! Jó egészséget és boldog életet kívánunk Nekik!


nem utolsó sorban pedig mi is Nagyon Boldog Születésnapot kívánunk Neked!

Sokszor puszil:
Adri és Spiky

Kriszta írta...

Jó egészséget Kivánunk Mi is!! Nagyon édesek :)!Kriszta-Fügi

gaeloway írta...

Ez aztán a meglepetés! Hatalmas gratula a babákhoz! Viki