2010. február 4., csütörtök

Végre, végre, végre

Természetes, hogy nálunk nem egyszerű az élet, és a már jóelörre tisztázott ügyekbe is mindíg akad egy-két csűrcsavar.
Mivel Szaki pénteken lett volna a 63. napon, és már fedezés elött eldöntöttem, hogy Őt nem hagyom spontán szülni, ezért már jó elörre egyeztettem az orvosunkal, hogy megyünk császároztatni. Meg is állapodtunk a csütörtök reggel kilencben.
Ma este már ültem a babérjaimon itt a gép elött, mint egy jóllakott napközis, mikor is gondoltam, hogy kiengedem a renitens csapatot egy egészségügyi körre. Mindenki ki is ment (mit kiment, ki viharzott), természetesen Szaki cammogott, csoszogott a sor végén, amikor is arra lettem figyelmes, hogy valami van ott a hátsófertájnál. Hát már csak megnézem, gondoltam, és akkor ott majdnem dobtam egy hátast. Bizony a burok kandikált ki, jelezvén, hogy jönnek az aprótalpúak ! Ledöbbentem, hiszen se fájások, se lihegés, se vackolás, sesemmi előjel. Sőt az én kismamám délután benyomott egy hatalmas tál tápot, némi töltöttkáposzta maradékot, egy fél vaniliás croasant, stb.......
Nanáááá, hogy az állatorvosomat nem tudtam elérni, ezért gyorsan hívtam az aranytartalékot, Dr Molnár Zsoltot.
Húúúúú, mire meggyőztem az amúgy tündéri aszisztenst, hogy -de, Én nem várok, Én császároztatni akarok. Sikerült meggyőznöm, hogy a szülés is biztosan beindult, mert már kilóg a burok egy része, igaz nincsenek fájások, nem liheg a kutya, de mááááár kilóóóóóóg ! Szóval elindultunk, Zsolt is megérkezett, megcsinálta. S ekkor ismét egy hidegzuhany.
4:3 arányban győztek a fiúk !

Igen, igen, nem elírás ! Négy pasi, és három kiscsaj született. De doktor úr nekem a fele is bőven elég lenne :( !
Mindegy most már nagyon örülök, mert édesek, gyönyörűek, teljesen egyformák, makk egészségesek, senkinek semmi problémája. Szóval egy nagyon homogén alomnak tűnik a csapat. Most már Szaki is teljesen magára és babáira talált. Teljes csenben vannak a kicsik, és van már egy - két csemete, aki fel is csatlakozott egy kis ellátmány reményében. :)
Csináltam képet, lehet számolgatni :)

Aki megmondja, hogy hol van elrejtve a további képeken hetedik baba, az bögrejutalomban részesül.

Na igen, aki még a várható szülés elött 10 nappal sem tudja eldönteni, hogy babázni akar e vagy sem, az ostobán bámul ki a fejéből, a gyerek sírás hallatán.
Heni teljesen megkergült, mikor kipakoltam a kicsiket, fel alá rohangászott, hogy ilyen neki is kell, de azonnal !

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jujjj ez nem semmi babaáradat.
Millió puszi a hős mamának és persze a babácskáknak is.

Névtelen írta...

Az oldal fa alatt van a hetedik elbújva.Nyertem?

Rita írta...

Gratulálunk a Mamának (s a papának is) a babácskákhoz!! Hét gyerek..ez igen.. :))))

(Én is ott látom a hetedik gyerkőcöt a léc alatt..bár a bögréről már lecsúsztam.. )

Pussz a csipet-csapatnak!!

Molnár Ágnes írta...

Nagy Gratula mamának babának, és mindenkinek jó egészséget kívánunk :o)))