2010. február 4., csütörtök

Feketézzünk !


Túl vagyunk az első éjszakán, ami teljesen esemény mentes és pihentető volt számunkra. Szóval a hét gyerek az hét gyerek. Szakinak nincs könnyű dolga, de egyenlőre megbírkózik a feladattal. :) Nem akarom elkiabálni a dolgot, de egyenlőre nagyon megvagyok elégedve az anyai hozzáálásával, mert még egyikre sem ült rá, pedig Ő is a tohonyák ősi családjához tartozik.

Reggel viszont némi ordítással adtak hangot a babák, annak a nagy problémájuknak, hogy fáztak. Mivel ezt a csepp gondot orvosoltuk, azonnal nagy megelégedéssel elhallgattak.

A hét paca

7 megjegyzés:

Molnár Ágnes írta...

Hurrá, akkor nemsokára lehet menni nyomizni őket,
Megyünk :o)))
Kisskóttal akarok játszani:o))
Persze csak ha lehet majd :o)))

meecee írta...

csini dagi malackák, gratu!!

Andrea írta...

Gratulálok a kis gombócokhoz
Andrea

Névtelen írta...

Jajj, nagyon tündibündik! :D Én is akarok ilyeneket gyártani!! Hol vállalnak 7 db beültetését? XD Ha már kaptak oltást, meg szabad nézni Őket?

Zsera írta...

Gratulálok a csemetékhez!!! :) Hetekig semmi hír felőletek... :( aztán pár napig nem teszem fel ide a lábam, és láss csodát! 7 kicsi lurkó vár itt! :))) Zabálnivalók! :)) Puszi Nektek!

Todi Ági írta...

Nagyon édik a kis töltött zoknik! Szegény Szaki már akkor "gurult", amikor ellátogattam Hozzátok. De a hét kutty nem semmi!!!!

Zsera írta...

Olvastam a kölyöksors írást... :( Nagyon szomorú történet, persze bőgésbe fajult a vége.. Emlékeztet Macira, akivel ugyanezt éltem át. Igaz ő csak 16 napos volt amikor itt hagyott bennünket, de azóta is nagyon hiányzik!!! Az emberi felelőtlenség miatt csak 16 napot élhetett, és utána nekem kellett meghoznom azt a szörnyű döntést, hogy könnyítsünk a fájdalmán.. :(
Ha lehet én is feltenném az oldalunkra és blogunkra, hogy minél több emberhez juthasson el! Puszi!