2010. február 5., péntek

Ösztön

Sajnos ma szomorú dologra ébredtünk. A természet szava és az anyai ösztön diktálásának engedve, Szaki kivett két babát a csapatból. Nyilván fejethajtok döntése elött, és elfogadom ezt a helyzetet, pedig nagyon nehéz belenyugodni. Van egy kisfiúnk és egy kislányunk, akiket szisztematikusan kiválaszt a többi közül, és teljesen elkülöníti a többi öt babától. Persze többször is megpróbáltam visszarakni őket a többiekhez, de akkor megadóan a többi ötöt rakja külön attól a kettőtöl. Biztos vagyok benne, hogy Ő is nehezen hozta meg ezt a döntést, és nagyon indokolt ez az elkülönítés. Félek nem maradnak velünk sokáig. És itt jön az az elgondolkodtató kérdés, hogy küzdjünk, vagy ne küzdjünk.
Akik itt többen is közelebről ismertek, tudjátok rólam, hogy nem szivesen harcolok az ösztönök ellen, és elfogadom amit az anyatermészet diktál.
........de ilyenkor mégis nagyon nehéz, pedig jól tudom, hogy minden születésben benne van a halál.

9 megjegyzés:

meecee írta...

Szerintem ne rakd vissza, de te azért próbákozz. Nálam volt ilyen, megmaradt.

Névtelen írta...

Móni tudod,hogy mi is így jártunk,próbálhatsz te bármit.
Az Anyakutya megnyugszik,mert most nyugtalan.
Nagyon-nagyon sajnálom de most el kell őket engedni,ott valami baj van amit mi így külsőre nem látunk.

Molnár Ágnes írta...

Én nem voltam még ilyen helyzetben, és nem is tudom mit tennék ha előfordulna, minden tapasztalat egy-egy tanítás a számomra. Szorítok, hogy a legmegfelelőbb döntést sikerüljön hozni, és természetesen a fejlemények is nagyon érdekelnek.

Rita írta...

Nagyon szorítunk, hogy sikerüljön meghoznotok a helyes döntést!
Mi is várjuk a fejleményeket.

((Szuper lett az új honlap!!))

gaeloway írta...

Nagyon-nagyon sajnálom, a legnehezebb dolog ez a tehetetlenség, de a természettel szemben nagyon kevés az esély. Kitartást Neked és a kismamának, nagyon szorítok a többiért!

A skótos honlapod nagyon szép lett! Gratulálok!!!!

Gabi írta...

Nagyon sajnálom. :(
Mi is szorítunk nektek és jó egészséget kívánunk a piciknek és a mamának.

Zsera írta...

Most olvasom, hogy mi történt. Nagyon szorítok, hogy a legjobb döntést sikerüljön meghozni! Lehet tudni azóta már valami többet?

Névtelen írta...

Annyira kíváncsi vagyok már mi történt a kicsikkel? Mostmár kérlek, írj valamit Róluk!

Fam. Drazsé

Névtelen írta...

Megnéztem az új honlapot. CSÚCS!!! Mi is ott vagyunk a Büszkeségek között... Megható!
Aztán elolvastam jobb oldalt a kis szösszenetet a szaporításról... Az Embereknek tényleg nincs szivük? Még most is könybelábad a szemem... Két zsepit telebőgtem már, és megettem egy fél tábla milkát. És közben arra gondoltam, hogy a mi Drazsénk egy mázlista: Jó családból származik, és imádjuk!

Kata