2010. február 11., csütörtök

Csak sírok

Már csak ketten vannak a babák. A két legerősebb. De ők sincsenek jól. Harmadik napja járunk orvoshoz. Már mindent megvizsgáltak, amit egy ilyen kiskutyánál lehet. Rendben van a szivük, rendben van a tüdejük, minden feltétel adott ahhoz, hogy normálisan fejlődjenek, de mégsem ez történi. Idönként olyan, mintha a haláltusályukat vívnák, aztán ahogy jön a baj, úgy el is múlik, és békés nyugodt babáknak mutatják magukat. Négy orvos, és mi állunk értetlenül felettük, mert már nem tudjuk, hogy hogyan segíthetnénk rajtuk. Ma, mint legújabb próbálkozás, hogy hörgőtágítót kaptak, de eddig ez sem hozta meg a remélt változást. Tüdőgyulladásos tünetek, teljesen tiszta tüdő és légútak melett. Agyhalál ! Teljes tápcsere a mamának, vadonat új tápszerrel próbálkozunk a babáknál. Én egyre fáradtabb vagyok, és idönként feladom a harcot, aztán percek múlva magamhoztérek, és természetesen csinálom tovább.
E melett családi gondjaink is súlyosbodnak. Anyám ismét korházban, és ott sem mondanak semmi bíztató dolgot. Nagyon kevés ideje van. Ettől is teljesen össze vagyok törve. Dédivel, aki december óta él velünk, idönként igen komoly konfliktusom van. Illetve konfliktus az nincs, csak nyelek egy nagyot.
Szóval mostanság ezért nincs blogolás, mesélés.

Belül vérzek, kívül sírok.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

:( Kitartás!!! Veled vagyunk!!! Fogjuk a kezed!!!
Fam. Drazsé

Zsera írta...

Bíztam benne, hogy a 2010-es év sokkal jobb lesz mindenki számára, de csak azt látom, hogy sehol sincs rendben semmi... Nagyon sajnálom, kitartást és sok erőt kívánok Nektek!!! Ha valamiben segíthetünk, csak szólj!

Andrea írta...

Nagyon sajnálom, kitartás!
Tica babákkal nem valami hasonló volt? Andrea

McMonique Kennel: írta...

Köszönöm, hogy bíztattok ! :)

Kedves Andi ! Nem a Tika babákkal teljesen más volt a helyzet. Kérlek most hagy abba a kombinálást !

Rita írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz:

Rettentően sajnálom, és kitartást kívánunk Nektek!!
Ha tudunk segíteni csak szólj!

Gabi írta...

Nagyon sajnálom Mónika! :(
Mi is kitartást kívánunk Nektek!
Puszi

Todi Ági írta...

Döbbenten olvasom a történteket! Nagyon meglepett és őszintén sajnálom. Csak erőt és kitartást tudok kívánni! Ha kellek, hívj!!!

Andrea írta...

Nem kombinálás! Gondoltam a gyógymódban esetleg segíthet.

Molnár Ágnes írta...

Nem is tudom mit írjak ez annyira szomorú, és teljesen megvisel még engem is ilyen távolról ez a hír, de én is csak azt tudom mondani, hogy kitartás.

Unknown írta...

Én is csak azt tudom mondani mint a többiek...
Nagyon sajnálom, de kitartás!!!!!
Sok puszit küldünk!!
Kitty&Wendy

gaeloway írta...

Móni, Neked: Mire ezeket a sorokat írom tudom, hogy már mindennek vége, de azért mégis írok, szeretném, ha tudnád nagyon aggódtam és szorítottam értetek, sokat gondoltam rátok. Nagyon sajnálom, ami történt.

Luca Andinak és akit érdekel: a két eset között semmiféle azonosság nincsen. Tika elveszítette két babáját részben a császár alatt keletkezett oxigénhiányos állapot, részben pedig az én, emberi vírusos influenzám miatt. Felboncoltattam a két kölyköt és világosan kiderült. Ne kezdjünk el azon agyalni, hogy mi a hasonlóság, mert azon kívűl, hogy mindkettőnket (Móni - Szaki és Tika -én)veszteség ért, más nincsen. De azt hiszem ez éppen elég.