2009. május 9., szombat

3. nap Otthoni láblóga, séta Birminghamben

Ezen a napon Én nem mentem ki a fiúkkal a kiállításra. Már tele volt a fejem a sok látnivalóval, (a hócipőmről már nem is beszélve) meg amúgy is unalmasnak ígérkezett a nap, mivel számomra érdektelen fajtákat bíráltak. Ezen a napon csak a Corgikra lettem volna kiváncsi, de az az igazság, hogy fáradtabbnak éreztem magam ahhoz, hogy miattuk megint a kiállításon töltsek egy egész napot. Ezért úgy határoztam, hogy Birminghamben maradok, sokat alszom, és elmegyek a környéken sétálok egy nagyot. Mi a Birminghemi reptér közelében foglaltunk szállást. Egy nagyon csendes kis utcában volt a Hotel ahol laktunk. Nem volt az az igazi szálloda jellege, inkább egy magánpanzióhoz hasonlítanám. Jó nagy adag családis beütéssel.


Egész angliai ott tartózkodásunk alatt kellemes langyos esőmentes idő volt, az az igazi kirándulós. Nagyon szép volt a környék, csendes nyugodt, patináns, rendezett, tiszta, és állati barátságosak a helybéliek. Mindenki kedves és mosolygós.


Magánház cserépkertje

Egy nagyon édes bácsika hód gyűjteménye. Állati aranyosvolt és nagyon büszke a kis gyűjteményére, és roppant örült neki, hog van aki ezt fotózza ! :)))

Házi cicák (Anita kedvéért)

Magánház bejárata

Egy másik magánház kapuja

Síremlék az egyik parkban

A régi bank épülete

Az egyik sorházi lakás előkertje
Sorházak

Magánház

Régi sorházak

Bezárt fiú kollégium

Kistemplom

.......... Szintén

Ez is fiú nevelde
Egyébként nagyon elöregedett ez a környék. Rengeteg jó állapotúnak tűnő épület be van deszkázva, és mégtöbbre kitéve az eladó vagy kiadó tábla. Fiatalokkal alig alig lehetett találkozni.

Sok háznál volt kutya, akiket pórázon sétáltattak a házak között és a parkokban. De, az utca végében, egy eldugott kiskapun ha át mentünk, azonna egy tanyavilág szélére értünk. Itt láttam nyomait, hogy rendszeresen kutyákat sétáltatnak. Ezen a részen ők sem, és őket sem zavarja senki és semmi. Itt önfeledten játszhatnak és szalagálhatnak. Ez is roppant kultúráltan meg van oldva, szemelött tartva az együttélés szabályait.

Kutya futtató

Futtató meletti tanya, lovakkal

Az egy hét, "utcai kutya" eredméyne: 4 db westie, amiből kettőt le is fénképeztem, 2 db spani, 2 db angol agár, 1 pitbull ?!?!?, 2 cairn, és rengeteg keverék (vagy legalább is én annak gondolom, de az is lehet, hogy ezek is a mienmiez fajtához tartoznak). Szóval láttam westiet az utcán is. Mit is mondhatnék, a négyből három nagyon nagyon erős magyarázatra szolgál. Tenyésztői szemmel is, és kozmeikus szemmel is. :O volt ám csodálkozás részemről..


Sétámat többször is támadó kedvű "vérmókusok" kersztezték.


Nincsenek megjegyzések: