2009. május 31., vasárnap

Talán ma jobb lesz ?

Ma talán kicsit szárazabb, naposabb, szélcsendesebb, és főként melegebb idő várható, mint azelmúlt napokban. Kicsik már kezdenek tombolni, mert hiányzik nekik a kert. Szóval nem kockáztatok semmit már korán reggel (amíg az időjárás megfelelő) elvittem őket egy "nagy körre" a kertben, hogy elfáradjanak, mert már igazán nem bírunk velük. Jelenleg a nagy kör még csak a fél házat jelenti és kb. 10-15 percig tart. Tudom ez még komolytalan, de nekik már ez is elég ahoz, hogy most itt aludjanak a szobában.
Amúgy is nagy események történtek. A kispasinak felált már mindkét füle, és végre meghallotta, hogy ha nem hajlandó talpra állni, és menni, akkor szándékomban áll, hátrakötni a sarkait. Hmmm. Ez elég hatásos fenyegetésnek bizonyult, mert ma már szalad mint a nyúl. :))) Csak győzzem elkapni.



A lányok

Az én lányom


Ez is az én lányom. Igen, a szemei sem állnak jól.




Ő is az !


A kispöcsös a szép álló füleivel.



Nagyon komoly vagyok !



A másik cunás

Kiskertész, avagy a növekedés szabályozás





A hármak bandája


Tudok szaladni is !



Másfél fül az én kutyám :)

Ugye nem látsz engem ?

Ez sem kell ide !



Nincsenek megjegyzések: