2009. május 11., hétfő

5.nap Londoni séta

Sajnos ma eljöt a nap, amikor el kell indulni hazafelé. Egyedül csak az vigasztalt, hogy megálltunk egy pettyet Londonban egy séta ereéig. London ........... győnyörű, izgalmas, pörgős. Az biztos, hogy ide még visszajövünk, és sokkal több időt szánunk a városra. Jó nagyot sétáltunk, egy-két dolgot megnéztünk, de sajnos igazán semmire nem volt elég ez a délután. Képek nagy részén Sanyi láthaó, mert azt mondta, hogy neki már olyan rossza a szeme, hogy nem lát a kamerában semmit. Szerintem ez meg csak egy ócska kifogás volt.

























Sétánk során a parlament elött egyből egy tüntetés közepébe csöppentünk. Naná, hogy velünk mindíg történik valami. (Stockholm, ........... McDonald's fegyveres kirablásának végignézése). London tüntetés....... szóval szeretünk izgalmasan élni :))



A napot panoptikumában zártuk. Ezt is imádtam:

Madam Tussaud's
Dianna

007- Daniel Craig

Sanyika és Bob Marley


Michael Jackson

Jimi Hendrix

The Beatles

Albert Einstein és Sanyi



A királynő és a férje

Vilmos és családja

VIII Henrik




Whoopi Goldberg & Sándor




Tom Cruise

Angelina Jolie & Brad Pitt

David & Victoria Beckham




6 megjegyzés:

meecee írta...

Hűűű, Annának azt a nagy Shreket elhozhattad volna. Biztos nagyon jó barátjává fogadott volna :-D

3M írta...

Jaaa az Sanyi? Azt hittem itt is mindig eléd állt egy turista :)
Őrségváltás megvolt?
Nagyon jók a képek, biztosan szuper volt, irigykedem is rendesen!

3M írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
McMonique Kennel: írta...

Neked is feltünt a piroskabátos pasi ? Majd minden képen ott vigyorog ! Egyesek, hogy mit képzelnek magukról :)))

Meecee ! Honnét veszed, hogy nem hoztam haza ? Én is imádom !! Fun-vagyok !

Zsera írta...

Húú, nagyon szép helyeken jártatok, és nagyon klassz képeket készítettetek! (Ha legközelebb mentek, szorítsatok nekem egy kis helyet az egyik bőröndbe... :) nem kérek enni-inni, és nagyon kis helyen elférek!)
Örülök, hogy épségben hazaértetek! Pusz!

meecee írta...

Hűűű, akkor azonnal indulunk is hozzád!