2009. május 7., csütörtök

Birmingham Dog Show - Westie

Westie bírálat. Teljesen máshogy működnek az angolok, mint mi. Nem startszám szerinti sorrendben állnak be a nevezettek a ringbe, nincs leíró bírálat, hanem cak bírálat, és sorolás. Snitt. Nem vacakolnak sokat. Néhol egyett értetem a bíróval, időnként felhorkantam a döntésén. A győztes kutya nyeretésével sem értettem egyett, hiszen már osztályában is két lényegesen jobb kutyával konkurált. Mindegy Ők tudják. Sajnos a jó a nagy fényképezőgép bírálat közben lemerült, ezért az utolsó képek kicsit rosszabb minőségűek, mint az elején lévők. Bocsika. Csak a kanokat tudtam rendesen végig nézni, mert rohantam át a másik pavilonba a skótokhoz. Egyébként nagyon sok nagyon szép kutyát láttam. Érdemes volt az időt rájuk szánni, de itt sincs kolbászból a kerítés ! Itt is vannak erősen magyarázatra szorulók kutyuskák. Álltalánosságban mondhatom, hogy a kozmetikájuk nagyon szép. Természetesen itt is volt egy kis puposkodás a kanok között, ami teljesen természetes, de a gazdik azonnal megrendszabályozták kutyáikat, és nem volt semmi komolyabb hirig.
A kép aláírásokat is hamarosan megelytem, de arra kicsit várni kell. Jó nézelődést addig is !



























































1 megjegyzés:

Judit írta...

Nekem így képről jó pár kutya tetszik.
De ami meglepő számomra egyetlen egy fiatalt sem lehet látni a felvezetők között.