2009. május 12., kedd

Megérkeztünk

Megérkeztünk Angliából. Utunk sima, és minden problémától mentes volt. Időrendben visszafelé felrakom az élményeket. Kicsit összeszedem magam, és neki állok a képek feltöltésének. Rengeteg polzitív és negatív tapasztalatot szereztem. Remélem a képek nézegetése alatt minden eszembe fog jutni és akkor minden gondolatot megosztok veletek. Most egyenőre egy kis kv segítségével igyekszem magamba életet lehelni. Előljáróban csak annyit, hogy rettenetesen jól éreztem magam, és bármikor visszamennék.

3 megjegyzés:

Rita írta...

Szia!

Nagyon örülünk,hogy épségben hazaértetek; rettenetesen kíváncsiak vagyunk a beszámolódra és a fotókra és mindenre!
(Azért előtte tessék szépen pihenni! :) )

Pusssz:
az Arthur-különítmény

McMonique Kennel: írta...

Pihenésre nincs sok idő, ma már két kutyát csináltam, aztán holnaptól meg kezdődik a nagyüzem. Hiszen hétvégén kiállítás !!!!

Molnár Ágnes írta...

Nagyon jó minden kép, és remélem jól éreztétek magatokat, én Angliát imádtam amikor Kopasszal kint voltunk, ott annyira nyugodt volt minden, Nagyon klasszak a képek, és remélem az utat is nagyon élveztétek.
Puszi
Ági