2009. június 3., szerda

Belefáradtam

Nagyon elfárasztott ez a mai kudarcos nap. Anita rengeteget telefonált, próbált valamit is intézni, én hasonlóképen, de sajnos semmi eredmény.
Tudom, rosszindulatú vagyok, genya vagyok, de egyre inkább azt érzem, hogy itt megint semmi másról nem beszélünk, mint pénzről. Nem értem ezt a merev elzárkózást a fajtamentőkkel szemben, nem értem a ragaszkodásukat a fajtatiszta kutyákhoz. Nem találok logikus magyarázatot a Siófoki menhely viselkedésére. Ismét találtam egy cikket, ahol kommentálni lehet az írást. Kérlek titeket, írjátok ott is le a véleményeteket.


http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/allatmenhely-fogadta-be-az-ehhalaltol-megmentett-kutyakat-236482

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Végül nem sikerült a lányoknál se semmit elérni?
Nagyon sajnálom, hogy már itt is a pénzt látják mindenben...
Lili

3M írta...

Miért nem lepődöm meg, hogy ilyen történik állatvédelem címén. Az APEH honlapján meg lehet nézni, melyik menhely mennyit kapott az 1 %-okból... Pénz beszél, a kutya meg.... a kutya nem számít ha pénzhez lehet jutni belőle.