2009. június 2., kedd

Ma kaptam :(

Teljesen ki vagyok bukva. Időnként sírok, idönként csak magam elé meredek, Sanyi is a képek láttán csak bámul bele a semmibe. Nem is tudom, hogy mit mondhatnék, de ki kell írnom magamból, mert beledöglök.
Délután egy e-mailt kaptam Vikitől, akihez Amirától jött a hír:

Ismét felszámoltak egy szaporítótelepet az állatvédők nyomására. Nagobb harcok után Siófokra kerültek a megmentett kutyák. Az a mocsok szemét nem titkolta, hogy kifejezetten haszonszerzés céljából tartja az állatokat. A hír azért érkezett közvetlenül hozzám is, mert kiderült, hogy Skót Terrierek is vannak közöttük. Egy kan, és három vemhes szuka. Az alábbi linkeken olvashattok a történetről, és képeket láthattok a kutyákról. Döbbenetes.
Sajnos a Siófoki állatvédők nem adják ki a skótokat, mondván bíróság elé akarják vinni az ügyet . Ezzel nem igazán értek egyet, mert .........................
Siófokiak azt mondták, hogy a szaporulatot születés után egyből lealtatják. A felnőttek mint tárgyi bizonyíték szerepelnek. Jelenleg kezelés alatt álnak a kutyák, mert katasztrófális az egészségi állapotuk.


http://gallery.site.hu/u/Siofokikutyasok/Menhelyes/Menhelyes_006/

http://gallery.site.hu/d/9241111-1/DSCN4072.JPG

http://gallery.site.hu/u/Siofokikutyasok/Menhelyes/Menhelyes_006/DSCN4072.JPG.html

http://www.myvideo.hu/watch/6475800

Félek, hogy ezeke a kutyák jogi tortúra végét sem fogják megérni. Nem értem, miben reménykednek az állatvédők, talán, hogy végre precedensértékű lesz a tárgyalás kimenetele ? Én már a Soproni ügy után nem hiszek semmiben. Ott is szépen eltusolták az egész ügyet. De vajon ott is a kutyákkal mi lett ?
Mikor lesz ennek vége, mikor lesz végre jogi háttere annak, hogy megállítsuk a kutyagyárakat, a mocskos szaporítótelepeket ? Ez az egész ország tehet ezekről a körülményekről.
Főként azokat hibáztatom, akik 20-50 ezer forintnál nem hajlandóak többet adni egy kölyök kutyáért, és piacot teremtenek ezeknek a szemét férgeknek. Soha nem értettem azokat az emberket, akiknek erre van igényük ! Nem értem, hogy miért keresik a törzskönyv nélküli kutyákat.

6 megjegyzés:

Rita írta...

Ez rettenetes... :'(

Zárnám be azt az állatot,aki ezt tette abba a ketrecbe... (Inkább nem írok semmit,mert olyanok jutnak eszembe,amit kénytelen lennél moderálni..)

Ha mégis kiadják a skótokat szólj,hogy mit tudunk segíteni.

McMonique Kennel: írta...

Te miről beszélsz, az állatok nem viselkednek így. Ez egy szemét kurva, akit az állat kommandóval kéne agyon veretni.

Köszönöm. Ha tudok valamit majd akkor szólok.

Molnár Ágnes írta...

Félelmetes, és szánalmas, hihetetlen, hogy az emberi gyarlóság mire képes.
És a legszomorúbb, hogy ki tudja mennyi ilyen van még eldugott helyeken.
Az altatással én sem értek egyet, nem hiszem, hogy ez lenne a legjobb megoldás.

Beruthiel írta...

Nem is értem miért szarakodnak ennyit már a lefoglaláson, ahogy Móni mondja, oda kellene menni és jól agyonverni azt a nőt, és addig szaggatni szanaszét a helyet, amíg nincs összeszedve az összes maradék állat.
Volt már ilyenre példa, olvastam valahol, csak most hirtelen nem tudom hol...
Minek várnak ennyit...!? Azok a szerencsétlenek nem tudnak már tovább várni, ez is csoda hogy kibírták... Mi nem tudunk tenni valamit?

Névtelen írta...

Szörnyű! Sajnos amíg nem büntetik komolyabban az állatkínzást addig ez így is marad. Ha nem a vásárokban vennének kiskutyát hanem megbizható tenyésztőktől akkor nem lenne miért szaporítani.
Nem kell azt mondani hogy úgyis csak kedvencnek kell mert a minöségi kiskutyára is össze lehet
sporolni a pénzt. Minnél többen sajnálják és veszik meg az ilyen sorsú kutyát annál többet szaporitanak mivel ebből szépen megélnek. SZOMORÚ!!!!!!!!!!Mary

Beruthiel írta...

Nos ma olvastam ezt. Kiborultam. Azóta ezek történtek. Felhívtam Mónit. Elbeszélgettünk a helyzetről és arról, hogy mit lehetne tenni ennek érdekében. Kiderült hogy a többi skót terrier tenyésztő csak nagyon sajnálja a dolgot és tenni nem akar semmit. Azt mondtam, hogy ez biztos nem lehet így, hiszen a nevüket adták a fajta neve mellé, ezáltal, ha találkoznak olyan, a fajtához tartozó kutyával amelyik segítségre szorul, akkor azonnal lépniük kell! Kellene!? Felhívtam Révész Zoltánnét. Beszélgettünk, és említettem neki, hogy milyen borzalmas a helyzet és márpedig igenis tenni kell valamit, hogy segíthessünk azokon a szerencsétleneken. És hogy minden lehető fórumon meg fogom írni azt a részét legalább ami a skót terrierhez tartozik, és feltüntetem azok nevét akik segítettek, de azokét is akik nem. Nagyon kedves volt, és azt mondta ő be tudna vállalni 1 szukát, ha nagyon gáz a helyzet, talán kettőt is. Megígértem neki, hogy kapcsolatban maradunk, értesíteni fogom a fejleményekről.
Ezután próbáltam más tenyésztőt is hívni, csak nem értem el. Majd később.
Majd felhívtam Hetesiné Marikát. Nála kerültek elhelyezésre az állatok. Teljesen elzárkózott afelől, hogy kutyát hozzunk el tőle, a lehető legkedvesebb hangnemem vettem elő, mézes-mázas udvarias voltam, ő meg azonnal rámtámadt, amikor megemlítettem neki hogy a Soproni ügyben volt lehetőség elhozni jegyzőkönyv felvétele után tőle kutyát. Mikor rákérdeztem, hogy miért ragaszkodik ezekhez az állatokhoz annyira, rámtámadt hogy a fajtamentők is állandóan hivogatják, hogy elvinnék a saját fajtájukhoz tartozó kutyákat, de ő nem adja mert neki kellenek, mert neki van elég pénze az orvosi ellátásra és a tartásukra és idézem, nagyon szép kis helyen faházakba zárva vannak a kutyák.
Eldobom az agyam!
Ezután rámtette a telefont azzal hogy fenyegetem őt és feljelent a rendőrségen.
Visszahívtam és megígértem neki hogy óránként fogom hívogatni és akkor legalább lesz oka a feljelentésre!
Ezután felhívtam a Kaposvári Rendőrkapitányságot, és beszéltem Bíró Gábor sajtó referenssel.
Na az meglepő volt. Azt mondta hogy az, hogy azokkal a kutyákkal mi lesz, szerinte nem a rendőrség hatáskörébe tartozik, és ha mint magánszemély vagy fajta mentő megyünk oda a hölgyhöz akkor rajta múlik, ha meg tudunk egyezni, hogy elvigyünk tőle kutyát, ha jobb körülményeket tudunk neki biztosítani. És hogy ő abban sem biztos hogy le lenne ott foglalva bármelyik kutya is bizonyítékként. De..
Azt mondta hogy azért megadja a rendőrkapitányság vezetőjének a nevét, Ő Dr. Kemény Gábor illetve a bűnügyi osztály vezetője Pungorné Katona Mária. Ők tudnak teljes felvilágosítást adni.
Őket még nem értem el, mert tárgyaláson vannak. Ők lesznek a következők a listán...